o EMS

Czym jest trening EMS?

EMS to innowacyjna metoda treningowa wykorzystująca impulsy elektryczne do wywoływania kontrolowanych skurczy mięśni.

Aktywuje ona wszystkie główne partie mięśniowe oraz takie, których nie można nawet poczuć i kontrolować podczas tradycyjnego treningu.

Powoduje to, że Twoje ciało pracuje bardziej efektywnie a Ty zobaczysz prawdziwe rezultaty w krótszym czasie niż kiedykolwiek wcześniej.

minimum czasu maksimum mozliwosci

Elektrostymulacja

Innowacyjny trening EMS to elektrostymulacja mięśni za pomocą impulsów elektrycznych. Podczas jednej sesji treningowej ćwiczymy 90% naszych mięśni.

Kontrola wagi

Elektrostymulacja przyspiesza Twój metabolizm i redukuje tkankę tłuszczową, dzięki czemu jesteś w stanie łatwiej kontrolować wagę ciała. Trener personalny odpowiednio skalibruje urządzenie, aby szybciej osiągnąć oczekiwany efekt.

Przyspieszony efekt

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Łagodzenie bólu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Czy trening EMS jest bezpieczny?

„Badania jednoznacznie wskazują, że trening EMS poprawia budowę ciała i zmniejsza napięcia. Ponadto, jest to metoda całkowicie bezpieczna, ponieważ generowane impulsy mają tę samą częstotliwość, co naturalnie wytwarzane przez ludzki mózg. Dzięki temu, że nie obciąża stawów, jest odpowiedni zarówno dla osób trenujących zawodowo, jak i tych mało aktywnych fizycznie.”

Źródło: W. Kemmler, S. von Stengel, K. Engelke, L. Haberle, J. L. Mayhew, and W. A. Kalender, “Exercise, body composition, and functional ability: a randomized controlled trial,” American Journal of Preventive Medicine, vol. 38, no. 3, pp. 279–287, 2010.